Mijn kameraad en ik hadden besloten om de “tentoonstelling” van Bas Meeuws in het Muiderslot te bezoeken op 6 mei. Zoals u kan zien op de screenshot van de website van “Stichting Rijksmuseum Muiderslot” loopt de tentoonstelling tot 12 mei. Op de tweede screenshot, deze keer van de website van Meeuws zelf, staat precies hetzelfde.
Dus, we zijn vertrokken om 06:30 uur om rond 10:00 uur aan te komen in Muiden! Vervolgens hebben we elk 15,50 Euro betaald om binnen te mogen. Eens binnen vroegen aan een van de mensen die daar rondlopen waar de tentoonstelling was van Bas Meeuws. Van wie? Van Bas Meeuws. Die ken ik niet maar vraag het eens daar binnen. “Daar binnen” raadden ze ons om het te vragen aan de man daar buiten … Iemand anders opperde “misschien staan er nog foto’s in de tuin”. Dus, dat wisten ze ook niet met zekerheid. Dit zegt genoeg over de “professionalisme” van de organisatoren van deze “tentoonstelling”: werknemers weten niet eens wat er gaande is.
Dan zijn we binnen gegaan en letterlijk op zoek gegaan naar de foto’s. We hebben er uiteindelijk vijf (inderdaad 5) gevonden! Een “tentoonstelling” van vijf foto’s en daarvoor in totaal zeven uur rijden en 15,50 Euro betalen dat is schandaling.
Fotografen hebben het sowieso al moeilijk om geld te verdienen met hun foto’s. Wanneer je uw mogelijke klanten dan ook nog eens op dergelijke manier gaat behandelen dan mag je natuurlijk niet verwonderd zijn dat zaken slecht gaan en fans afhaken.
Kleine update: Het Muiderslot heeft onze toegangsticketten terugbetaald. Waarvoor dank.
Wat spijtig om te vernemen dat uw bezoek zo teleurstellend is geweest. Wilt u zo vriendelijk zijn contact met ons op te nemen via info@muiderslot.nl om uw klacht nader af te handelen?
Wat zou die teamleader bedoelen met “Vanaf volgende week worden er detailfoto’s gepresenteerd in de tuinen.” ?
Voor mijn part mogen ze die tickets terugbetalen, ze hebben ons dik bedrogen.